Tuesday, 10 May 2016

Siapa Valerie Plame?




Inilah dia wanita yang paling dibenci Anwar Ibrahim. Wanita inilah penyebab 3 rakan baik Anwar yang berkuasa di US dipecat dari ofis mereka iaitu Scooter Libby, Richard Armitage dan Paul Wolfowitz pada 2005 (one shot). Siapa wanita ni? Wanita ini bernama Valerie Plame seorang agen top CIA yang membuat laporan kepada kerajaan US bahawa Iraq tiada WMD sebelum US serang Iraq. Akibat suaminya Joseph C.Wilson seorang bekas Duta US di Baghdad bocor rahsia ketiadaan WMD di Iraq di dada akhbar utama, rakan2 Anwar telah meletakkan keluarga wanita ini dalam bahaya dengan niat untuk membunuh dengan membocorkan identiti sebenar wanita ini pada awam dan musuh US yang wanita ini sedang / telah merisik (spy), akibat risau dengan bahaya yang melanda keluarga beliau, wanita ini tampil kehadapan buat pengakuan. Pada 2005, 3 rakan Anwar tersebut telah dipecat.




Kalau korang nak tahu mcm mana saga penipuan WMD ni bermula, ia bermula dengan wanita ini iaitu Valerie Plame iaitu dibawah Organisasi CIA - National Clandestine Service (NCS). Senang nak faham, "rahsia dalam rahsia" dalam CIA. Beliau ditugaskan untuk buat kerja undercover di Asia Barat khususnya. 

Inilah dia besi yang paling famous di dunia dan penyebab kematian jutaan rakyat Iraq dan tentera Amerika. Sebelum US menyerang Iraq, mereka mengatakan / justifikasikan besi aluminium ni digunakan untuk memperkayakan uranium, rupa-rupanya besi ini aluminium kosong jaaaa, buta ja rakyat seluruh dunia kena tipu dan rakyat Iraq dan Askar US mati buta ja.
Bila Paul Wolfowitz kena pecat dari World Bank dengan 99% undi tak percaya, Presiden US iaitu Bush tak veto langsung pun, buat dek je. Geram betul G.Bush kat depa ni.
Mcm mana pun pompuan ni memang spy yang terror dan beranila, bila identiti dia dengan sengaja dibocorkan oleh org atasan US, automatik dia dan keluarga dia dalam bahaya maklumlah sebab dia selalu terlibat merisik tempat sensitif dan musuh dia dapat tahu lak siapa dia, di mana dia tinggal, di mana dan siapa keluarga dia. Sebab risau pada keluarga dia, dia tampil kehadapan untuk pengakuan, so dia dapat perlindungan .
Pada awalnya wanita ni (agen CIA) menghantar laporan tiada WMD di Iraq dan beliau telah berdiam diri apabila mendapati report dia  diubah bila Wolfowitz lak kata ada WMD di Iraq dan US harus serang Iraq. Tetapi suami dia seorang bekas duta Iraq dapat tahu ia adalah penipuan, suaminya  cerita di akhbar utama dan sebarkan di internet. Pada awalnya kredibiliti suaminya diserang sebagai seorang tidak patriotik dan pembelot oleh media utama US spt CNN, tetapi suami dia terus melawan, akhirnya orang atasan US beri arahan untuk bocor identiti isterinya pada org awam dan secara automatik musuh pun dapat tahu (sebagai niat membunuh la ni). Bila identiti wanita ini dengan sengaja dibocorkan oleh org atasan US, automatik wanita ini dan keluarga dia dalam bahaya maklumlah sebab wanita ni selalu terlibat merisik tempat sensitif dan musuh dia dapat tahulak siapa dia, dimana dia tinggal, dimana dan siapa keluarga dia. Sebab risau pada keluarga dia, wanita tampil kehadapan utk pengakuan dan bawa bahan bukti, so dia dapat perlindungan la dan pada masa sama bersihkan nama baik lelaki dia.

So korang nak tahu di mana sebenarnya WMD di Iraq? IASEBENARNYA BERADA DI CANADA!!! Kerajaan US sendiri yang angkut keluar 550 Ton Uranium Yellowcake tu keluar dari Iraq dan dihantar di Canada pada perang teluk dahulu. Dokumen yang kononnya Saddam beli WMD Uranium Yellowcake telah disahkan palsu.

1 comment:

  1. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




    (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







    Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share this