Politician Is Suck

HISTORY of ANWAR IBRAHIM

Loading...

Tuesday, 22 January 2013

Revolusi Mesir : Pemimpin Boneka ialah Pemimpin Korup



Oleh Kamarn J.



Semenjak 2005, boneka2 US/Barat ni seperti Mubarak, Gaddafi dan lain2 belot dengan bekerjasama dengan musuh ketat US/Barat iaitu China/Russia. Secara rasmi, Rusia dapat kebenaran dari boneka2 US/Barat ni untuk buat markas pada 2009. Setahun lepas tu, revolusi untuk tendang boneka2 ni keluar. US/Barat recycle diorang la  … hahaha. 

Inilah penyebabnya revolusi2 Arab tu. Boneka2 US/Barat sendiri dah belot dengan bekerjasama dengan musuh ketat US/Barat iaitu Russia/China, dengan niat untuk seimbangkan pengaruh US/Barat di Tanah Arab. Kalau boneka2 US/Barat tu tidak belot, mereka akan kekal sampai hari ni dan revolusi itu tidak akan wujud pun dan sebaliknya NATO, CIA semua ni akan bantu rejim2 boneka ni untuk kekang revolusi2 Arab tu. 

So, korang rasa revolusi2 Arab Spring di Mesir, Libya tu semua real? Yayasan2 Demokrasi yang sponsor BERSHIT di Malaysia dan negara2 barat akan TUNAIKAN JANJI mereka pada rakyat2 Arab yang keluar peluh tunjuk perasaan tu? SEMESTINYA TIDAK. Barat akan perketatkan lagi cengkaman supaya tanah Arab ni tak terlepas dari genggaman ke tangan pesaing2 mereka seperti Russia/China. Pak Arab penat keluar peluh jaa ...

Campur tangan kuasa besar berlaku BILA-BILA masa asalkan ada nilai untuk memenuhi strategik interest mereka. Diorang tak tunggu korup atau tak, diorang hanya takkan masuk bila tiada ruang untuk masuk. Dan pemimpin yang memanggil kuasa luar untu berkuasa telah dibuktikan adalah pemimpin yang tertinggi korupnya kerana sanggup ambil jalan pintas seperti Anwar Ibrahim. Kalau dah ikut jalan pintas dengan memanggil kuasa luar membantunya untuk berkuasa MAKNANYA MEREKA KORUP. Tengok pemimpin2 sejati yang bawa manfaat kepada rakyatnya seperti Salahuddin Ayubbi, Tun Mahathir, 4 Khalifah Rasyidin, Caesar, Octavius, Iskandar Zulkarnain, Churchill semua ni ada tak mereka minta kuasa luar untuk berkuasa? TAKDE PUN, dan mereka berusaha dari bawah tanpa perlu di "helikopterkan" oleh kuasa luar untuk jadi pemimpin tertinggi. Dan mereka membina negara mereka BRICK BY BRICK dengan tangan dan idea mereka sendiri tanpa perlu terhutang budi dengan kuasa luar. 

Sejarah pemimpin2 dunia samada Islam atau bukan Islam, samada negara kecil atau besar, kuasa dunia atau bukan, mana2 pemimpin yang naik dari bawah, berusaha sendiri tanpa perlu bantuan asing untuk berkuasa selalunya berjaya di akhir karier mereka dan rakyat akan dapat manfaatnya. Berbanding pemimpin yang naik melalui cara bantuan luar, karier mereka tidak akan baik dan rakyat turut akan sengsara.

Bukan macam Anwar Ibrahim, baru marah Yahudi, Yahudi zionis sergah, Anwar terus minta maaf, apa ke mende ni??? Anwar Ibrahim siap pegi luar negara, mintak tolong sana sini, tanggungjawab dalam negara seperti tunaikan janji PRU 12 tak mahu lak buat kepada rakyat, pegi daaa!



Bukan setakat yayasan hipokrit dari barat je yang support Anwar Ibrahim, pemimpin2 gay pun support Anwar Ibrahim. Tengok, siap bagi memorandum lagi tu bantahan terhadap kerajaan Malaysia.  


"Sixty Federal MPs have signed a letter urging the Malaysian government to drop sodomy charges against opposition leader Anwar Ibrahim, following a speech by Melbourne Ports member Michael Danby last month" Read here



Hosni, Gaddafi, Saddam dan semua diktator Arab -  dengan siapa mereka mintak tolong untuk berkuasa pada awal karier mereka? Bukan sama macam cara Anwar Ibrahim jugak? Tengok ni, comel betul muka Gaddafi, siap temberang lagi dengan apa yang biasa kita dengar kat Malaysia, “Ketuanan Rakyat” la, “Hak Rakyat” la  … hahaha.



Ni video Saddam, dinaikkan oleh kuasa besar yang sama jatuhkan dia ; 
  


Ni pulak akhbar Yahudi, Jerusalem Post. Kuasa barat yang menyokong Anwar Ibrahim jadi PM, apa bezanya Anwar dengan pemimpin ni? Semua sama, nak berkuasa mintak bantuan kuasa luar, bila dah habis madu, sepah dibuang  … hahaha ;  


Sosio politik berbeza TETAPI PLAYERNYA SAMA yang operate kat Malaysia ni, yang dok support Malaysiakini, BERSHIT, macam NED, ICG ni dan ada Yayasan Demokrasi Washington yang Anwar jadi chief dia, modus operandi pun sama di Libya, Mesir. Itu semua temberang rakyat dengan slogan Ketuanan Rakyatla, Hak Rakyatla, ala "Power to the People". Kalaulah Yayasan Demokrasi ni ikhlas nak tolong laksanakan demokrasi di semua negara, habih tu apasal naikkan diktator macam Saddam semua ni? TEMBERANG je. 


  Inilah keburukan kalau pemimpin2 mengambil jalan pintas untuk berkuasa dengan meminta bantuan dari luar. Apabila membuat keputusan tidak menyebelahi kuasa luar yang membantu mereka berkuasa, mereka akan di recycle seperti Gaddafi, Mubarak semua ni. Kita bernasib baik kerana pemimpin BN semuanya naik dari sokongan rakyat sendiri, bukan dari bantuan asing. Kesan daripada  itu, pemimpin2 BN boleh jadi neutral dengan tidak menyebelahi mana2 pihak. Maka SAY NO TO ANWAR IBRAHIM yang meminta bantuan kuasa asing untuk berkuasa di Malaysia supaya rakyat Malaysia tidak senasib dengan rakyat di Tanah Arab.

3 comments:

  1. Awuck niyh busuk mcm taik kambing.. edit gambo pown xrti... tah apew2... sdah2 lha tuh.... mung niyh.... pose ad dlm 8 hri jew lgi,.... p lha solat d masjid nuh.... dpt lha phale skit dripda mung dok mgtuk org niyh,..... aq syorkan mung gi solat d masjid baling ko, merbok ko, terengganu ko, kelate ko, smua tuh kmpung gue, law lu x p sne.... gua rembat mcm abg long fadil,.... mu nk tok?? lu pnya kpala sdah masuk air ka?? klau ak x jmpak hang dkat sana.... siap hang aq siang.... sembelih pastu campuq ngan pekasam lgi sdap ni.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085-260-482-111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI















      Saya ibu hayati ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang TKW di HONGKONG jadi pembantu rumah tangga yg gajinya tidak mencukupi keluarga dikampun,jadi TKW itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2 buka internet dan tidak disengaja saya melihat komentar orang tentan >MBAH KABOIRENG< dan katanya bisa membantu orang untuk memberikan nomor yg betul betul tembus dan kebetulan juga saya sering pasan nomor di HONGKONG,akhirnya saya coba untuk menhubungi >MBAH KABOIRENG< dan ALHAMDULILLAH beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor,dan nomor yg diberikan >MBAH KABOIRENG< meman betul2 terbukti tembus dan saya sangat bersyukur berkat bantuan >MBAH KABOIRENG< kini saya bisa pulang ke INDONESIA untuk buka usaha sendiri,,munkin saya tidak bisa membalas budi baik >MBAH KABOIRENG< sekali lagi makasih yaa MBAH dan bagi teman2 yg menjadi TKW atau TKI seperti saya,bila butuh bantuan hubungi saja >MBAH KABOIRENG< DI 085_260_482_111 insya ALLAH beliau akan membantu anda.Ini benar benar kisah nyata dari saya seorang TKW.. KLIK GHOB 2D 3D 4D 6D DISINI

      Delete
  2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIREN dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIREN di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIREN saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIREN karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI.... KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share this