Thursday 14 June 2012

Hipokrasi NGO - Memartabatkan Hak Binatang Lebih dari Hak Orang Islam




Holland hari ni secara rasmi telah mengharamkan semua DAGING HALAL di negara mereka atas sebab hak asasi binatang di mana binatang dilarang disembelih untuk makanan. Di sini kita dapat lihat HAK UMAT ISLAM LEBIH RENDAH DARI HAK BINATANG. Dan usaha itu diteruskan di Malaysia melalui topeng hak asasi manusia oleh Ambiga.



Korang boleh bayangkanlah hak umat Islam di rendahkan lebih dari hak binatang di atas topeng kekejaman terhadap binatang. Aku pun heran apasal pejuang2 hak asasi binatang ni TIDAK menentang pembuatan baju sejuk tebal yang asalnya dari kulit binatang juga? Diorang faham pasal Islam Kipas Kuat, makanan halal ni pun diorang pun tahu ada kebaikan jugak, Makanan halal pun dah lama kat Eropah tu, makanan untuk Yahudi Eropah gak. Ada sebab lain tu dilindungi di sebalik hipokrasi hak asasi manusia dan hak asasi binatang. 


Orang Islam boleh makan ikan, jadi vegetarian pun boleh. Tapi niat di sebalik hak binatang tu memang tak baik, ini bukan pertama kali hak asasi digunakan untuk memperkenakan umat Islam. Pertama hak beribadat, di mana tempat azan tidak dibenarkan, kedua hak keselamatan org Islam, jika apa2 terjadi, umat Islam akan ditahan dulu untuk siasatan macam Patriot Act. Ketiga hak pakaian, di mana tudung diharamkan dan keempat sekarang ni iaitu makanan.
Ini bukan setakat faktor minoriti umat Islam di Eropah. Tetapi niat tak baik mereka terhadap Islam dan kebangkitan negara membangun telah di "camouflage" atas nama hak asasi manusia dan hak asasi binatang. Niat2 tak baik ni turut dibawa kepada negara2 yang majoritinya Islam. Contohnya di Malaysia iaitu perarakan BERSIH. Dan di Arab pulak baru2 ni iaitu niat tak baik menguasai ekonomi di camoufllage dengan niat baik revolusi kononnya. Apa yang terjadi kat Arab baru2 ni adalah “Daylight Robbery”.





Anda mesti pernah dengar WWF (World Wide Fund for Nature)? Yang logonya panda. Tahu tak 30-40 tahun lepas, WWF ni hanyalah "front" yang berselindung dari niat hak asasi binatang, walhal sebenar adalah organisasi yang dianggotai oleh tentera upahan untuk membunuh pejuang ANC iaitu parti Nelson Mandela di Afrika Selatan. WWF ditubuhkan di Afrika Selatan kononnya untuk menjaga hidupan liar di sana walhal mereka membunuh pejuang2 kulit hitam seangkatan dengan Nelson Mandela. Ia telah menjadi satu skandal pada awal 80 ke 90an di mana Monarki di Belanda disoal siasat kerana funding datang dari sana.  


Aku memang sukar nak percaya niat perjuangan Hak Asasi Manusia atau Hak Asasi Binatang yang diperjuangkan dari NGO2 barat ni yang turut bersekongkol dengan NGO2 di Malaysia seperti dianggotai AMBIGA. Contohnya WWF ni, sedap namanya dan tujuannya untuk alam sekitar. Pada 2004, mereka telah KANTOI cuba mempertahankan pemerintahan Apartheid di Afrika Selatan.
WWF ini jugalah salah satu entiti yang telah menyusun untuk mengharamkan daging halal di Eropah dan mereka telah berjaya di Holland.  


Bila tengok face value, memang korang rasa teruja dengan NGO ni, maklumlah jaga alam sekitar dan haiwan. Tapi semenjak rahsia mereka terbongkar pada 2004, mereka digelar WORLD WIDE FRAUD. Bukan setakat tu, memandangkan skandalnya sangat teruk, pengerusi seumur hidup semenjak 1961 iaitu seorang monarki belanda diminta meletakkan jawatan. Pengerusinya ialah org yang sama yang menubuhkan satu persatuan rahsia Bilderberg Group yang cukup anti dengan Islam dan kebangkitan negara2 membangun.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share this