Wednesday 6 June 2012

3 Kawan Baik Anwar Dipecat Kerana Wanita Ini





 
Inilah dia wanita yang paling dibenci Anwar Ibrahim. Wanita inilah penyebab 3 rakan baik Anwar yang berkuasa di US dipecat dari ofis mereka iaitu Scooter Libby, Richard Armitage dan Paul Wolfowitz pada 2005 (one shot). Siapa wanita ni? Wanita ini bernama Valerie Plame, seorang agen top CIA yang membuat laporan kepada kerajaan US bahawa Iraq tiada WMD sebelum US serang Iraq. Apabila suaminya Joseph C.Wilson, seorang bekas Duta US di Baghdad membocorkan rahsia di dada akhbar utama, mengenai ketiadaan WMD di Iraq, rakan2 Anwar telah meletakkan keluarga wanita ini dalam bahaya dengan niat untuk membunuh dengan membocorkan identiti sebenar wanita ini pada pihak awam dan musuh US. Akibat risau dengan bahaya yang melanda keluarga beliau, wanita ini tampil kehadapan buat pengakuan. Pada 2005, 3 rakan Anwar tersebut telah dipecat.




 
Pada awalnya, wanita ni (agen CIA) menghantar laporan tiada WMD di Iraq dan beliau telah berdiam diri apabila mendapati report dia seperti diubah. Lepas tu  Wolfowitz lak kata ada WMD di Iraq dan US harus serang Iraq. Tetapi suami dia seorang bekas duta Iraq dapat tahu ia adalah penipuan, suami dia cerita di akhbar utama dan sebarkan di internet. Pada awalnya, kredibiliti suami dia diserang sebagai seorang tidak patriotik dan pembelot oleh media utama US seperti CNN, tetapi suami dia terus melawan, Orang  atasan US lalu memberi arahan untuk bocorkan identiti isterinya pada orang awam dan secara automatik musuh pun dapattahu (sebagai niat membunuh la ni). Bila identiti wanita ini dengan sengaja dibocorkan oleh orang atasan US, automatik wanita ini dan keluarga dia dalam bahaya, maklumlah sebab wanita ini selalu terlibat dalam merisik tempat sensitif dan musuh dia dapat tahu lak siapa dia, di mana dia tinggal, di mana dan siapa keluarga dia. Sebab risau pada keluarga dia, wanita tampil kehadapan untuk pengakuan dan bawa bahan bukti, so dia dapat perlindungan la dan pada masa sama bersihkan nama baik lelaki dia.

 
Ni mesti UMNO bayar wanita CIA tu untuk bocor rahsia penipuan WMD tu … hehehe, sampai keluar dokumentari macam ni. Ntah2 UMNO beli saham terbesar BBC UK kot? :p

 
Kalau nak tahu macamana saga penipuan WMD ni bermula, ia bermula dengan wanita ni iaitu Valerie Plame yang berada di bawah Organisasi CIA - National Clandestine Service (NCS). Senang nak faham, "rahsia dalam rahsia" dalam CIA. Beliau ditugaskan untuk buat kerja undercover di Asia Barat khususnya. 

Ini bukan propaganda lagi dah, straight forward kelentong ja, George Bush pun kena kelentong gak, dia pun mati2 percaya. Geram punya pasal, tiga-tiga orang2 top dia kena pecat terus. Lagi satu, bila Paul Wolfowitz kena pecat lak dari World Bbank dengan 99% undi tak percaya somewhere 2007 / 2008 akibat skandal penipuan perang Iraq dan kontrak dia sapu dan skandal pompuan dia, Shaha Riza, Presiden US iaitu Bush tak veto langsung pun, buat dek je. Geram betul G.Bush kat depa ni.

So korang nak tahu di mana sebenarnya WMD di Iraq? IA SEBENARNYA BERADA DI CANADA!!! Kerajaan US sendiri yang angkut keluar 550 Ton Uranium Yellowcake tu keluar dari Iraq dan dihantar ke Canada pada Perang Teluk dahulu. Dokumen WMD Uranium Yellowcake yang kononnya Saddam beli telah disahkan palsu.

Inilah dia besi yang paling famous di dunia dan penyebab kematian jutaan rakyat Iraq dan tentera Amerika. Sebelum US menyerang Iraq, mereka mengatakan / justifikasikan besi aluminium ni digunakan untuk memperkayakan uranium. Rupa-rupanya besi ni aluminium kosong jaaaa, buta ja rakyat seluruh dunia kena tipu dan rakyat Iraq dan Askar US mati buta ja. Yang paling nak tergelak tu, uranium yellowcake yang US bawak keluar masih belum buat apa2 pun, masih raw material … hahahahahaha.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share this