Tuesday 13 March 2012

Rakyat US Bangkit Menentang Spekulator Wang - Adegan yang Anwar Tak Mahu Lihat!!






 Berita ni takkan keluar di Malaysiakini dan CNN! : Berjuta rakyat US mula bangkit menentang penipuan spekulator2 wall street spt Soros dan lain2. Puluhan Trillion USD telah lesap, rakyat US merana. Sekarang puak2 spekulator ni adalah penaung yayasan demokrasi spt NED, ICG dan lain2 membantu Ambiga dan Anwar kononnya demi rakyat Malaysia. Kalaulah rakyat mereka sendiri mereka boleh tibai, mcm mana lak dengan rakyat Malaysia? Jawapan dia mudah : SAY NO TO ANWAR AND AMBIGA!! 






Pergerakan Occupy Wallstreet ni turut mengganggu usaha Israel utk lobi Amerika dalam majlis AIPAC utk bomb Iran!! Syabas!! SAY NO TO ANWAR AND AMBIGA!!!!




Kalau korang hendak harga minyak turun, inilah jawapannya, sebab inilah salah satu usaha penekanan terhadap spekulator2 Wall Street yang menaikkan harga komoditi seperti minyak sesuka hati melalui spekulasi sebanyak 70%!!!. Sekarang pergerakan ini sudah bergerak di seluruh Amerika dan sebahagian Eropah. Kita boleh kurangkan pengaruh dan usaha bank2 spekulator di Malaysia dengan menolak Anwar Ibrahim dan Ambiga! Saya yakin apabila seluruh dunia sudah bangkit menentang spekulator2 ini, nilai spekulasi akan diturunkan dan automatik harga minyak akan turun.! 


Sebab dia mudah, apabila kita menolak Anwar, maknanya kita menolak spekulator2 yang jadi penaung yayasan demokrasi spt NED dan lain2 yang sedang bantu Anwar dan Ambiga! Penentangan terhadap spekulator2 memerlukan usaha secara global, maklumlah mereka menguasai harga komoditi2 penting didunia. Mari kita SAY NO TO ANWAR AND AMBIGA!!.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share this